dag 2

Ha allemaal!

Onze eerste dag in Oradea zit er op. Vanochtend hebben wij een goeie reis gehad, tenminste.. Geurt Scheurt kon zich niet helemaal in bedwang houden.. dat zich uitte in een mooie boete.. Na een gezellige rit, met wat file erbij, zijn we veilig aangekomen bij het Julia Home. Daar aangekomen werden we hartelijk welkom geheten door Sandor. We konden gelijk aanschuiven voor het eten wat bestond uit soep met ballen en moeders krentenbrood. Na het eten zijn we met z'n allen naar Real,- de supermarkt gegaan! Daar hebben we enorm veel inkopen gedaan voor circa 4000,-  voor de voedselpakketten. Kijk  De cassiere begon te glimmen toen ze het eerste product zag, maar toen de band na een half uur nog vol lag werd het steeds wat minder ;) En tot der grootste schrik waren we er s'avonds weer. Deze zijn voor de; granny's, 25 arme gezinnen. We zijn lekker moe, maar voldaan en hopen  morgen veel glimlachjes te zien!

Groetjes en tot morgen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bert:
    15 december 2016
    Fantastisch. Ga zo door. En geurt scheurt moet zich maar inhouden.

Gr Bert.
  2. Sharon:
    15 december 2016
    O,o mannen en auto's niet de meeste handige combi ;) Ga er morgen van genieten. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Liefs uit het mistige Nijkerk.
  3. Annette:
    16 december 2016
    Geweldig om te zien! Succes verder! Groeten uit Bodegraven ;-)