dag 4

17 december 2016

daar zijn we weer, met een nieuw, goed verhaal:)

heerlijk uitgeslapen vanmorgen, sommigen zijn nog niet te genieten maar we zetten ons werk voort:)

na het (opnieuw) overheerlijke ontbijt hadden we weer een kinderkerstfeest in het Julia Home (happy heart children, rond de 30 stuks). heel anders dan gisteren; we hebben gezongen in een kring, de juffen leerden de kinderen dat ze moeten delen en vroegen hen daarna een tekening te maken over de dingen die ze graag met hun familie/geliefden zouden willen delen. de boodschap hierachter was de God Zijn enige Zoon wilde delen met ons, als bewoners van de aarde! nou, kerstboodschap compleet:)

aan het einde hebben we schoenendozen uitgedeeld (van stichting Edukans), ze waren hier ontzettend blij mee! tussen alle drukte en blijdschap richting elkaar door, waren er twee jongetjes die hun blijdschap hiervoor uitten richting God! nog voordat ze de inhoud hadden gezien, supermooi!

ondertussen maakten Geurt en ik de laminaatvloer af. twee kamers zijn nu gelegd, alleen de plinten nog:) die doen we maandag.

na alle bezigheden in de morgen hebben we weer lekker gegeten. gisteren kregen we overigens soep, en ja, ork ork ork soep eet je met een.... (zie foto's)

toen weer "even" boodschappen doen. dit keer voor twee gezinnen (6 en 4 kinderen), voor de kinderen van het ziekenhuis en ook voor het personeel van het Julia Home (40 mensen). toch weer iets meer dan 1000 euro uitgegeven:) dankzij onze geweldige sponsors is dit allemaal mogelijk!!

na het avondeten zijn we, net als gisteren naar de markt geweest (met ijsbaan), dit keer alleen niet geschaatst, veel te koud:s. wel moesten alle vrouwen even inkopen doen voor het thuisfront, nou ja, daar heb je als mannen in de minderheid natuurlijk weinig tegenin te brengen...

we zijn nu ligretto aan het doen! dus tijd om te stoppen... morgen weer een dag, maandag weer een update. 9 uur ontbijtje!

slaap lekker!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade